okay harini mak bz dengan kerjayanya sebagai AJK Surau PPR Seri Semarak...so tugas mcm biasa cha kene jadi tukang masak....since today is my dady big day! ayah punya birthday celebration yg ke-49...maka akan makan kek di petang hari...
se-simple mungkin, cha cuma masak ayam masak kicap! resepi kali ni resepi bergambar..hehe sebab rajen nak ambil gambar pulak! lalalalalla cekidout~
Showing posts with label ayam. Show all posts
Showing posts with label ayam. Show all posts
Saturday, July 23, 2011
Saturday, June 25, 2011
cara-cara perap ayam
praaaap! ahaha nie tagline kefli~ lalallalaa
so today, since kami adek beradek semua berkumpul kat rumah, maka mak mahukan kami ber BBQ mlm nie...
pepagi lagi aku dah bagun awl2 untuk membuat persiapan...
so td dah beli ayam 4ekor...potong 8! sbb kami adek beradek cmpoq mak ayah ada 10 org semuanya...
now nak share cmana cha buat ayam merinate tu.. cekidout~
so today, since kami adek beradek semua berkumpul kat rumah, maka mak mahukan kami ber BBQ mlm nie...
pepagi lagi aku dah bagun awl2 untuk membuat persiapan...
so td dah beli ayam 4ekor...potong 8! sbb kami adek beradek cmpoq mak ayah ada 10 org semuanya...
now nak share cmana cha buat ayam merinate tu.. cekidout~
Subscribe to:
Posts (Atom)